دیار نخل و رود

دیار نخل و رود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 97938
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


اولین سالگرد تاسیس وبلاگ

سلام.سلام به دوستان عزیزم

یک سال پیش در چنین روزی(پانزدهم بهمن ماه) پس از روزها و هفته هایی که تمام فکرم بابت داشتن یک وبلاگ مستقل مشغول بود به کمک برادر زاده های عزیزم" امین و جواد "وتشویق های استاد عزیزم جناب آقای " محمد غلامی "وبلاگم را راه اندازی کردم . برای نام وبلاگم به کمک همسرم این نام را انتخاب کردیم. نامی که بر گرفته از "دیار"همان روستای دوست داشتنی ام "بنارآبشیرین"و نخل و رود که استواری و سر زندگی روستایم است.

نخلهای استوار روستا و رودی که به مزارع و کشتزارهای روستا جان داده تا روستای زیبایم بوجود آید.بنده به داشتن چنین روستایی  با مردمانی مهربان،دوست داشتنی و با فرهنگ افتخار میکنم و بر خود می بالم که در چنین روستایی بدنیا آمده ام.

امیدوارم که در یک سال گذشته مطالب و عکسهای وبلاگ مفید واقع شده باشد .اطمینان واعتقاد دارم اگر پیامهای گرم شما دوستان و بازدیدهای روزانه شما نبود این دلگرمی که الان نسبت به ادامه کار دارم،نداشتم.انشاءالله که خداوند قدرتی به من بدهد تا محبتهای شما دوستان را جبران کنم.در ادامه راه هم به پیشنهادات،انتقادات و مطالب شما دوستان بابت بهتر شدن وبلاگ نیاز دارم.در پایان هم تشکر ویژه از دوست و همکار گرامیم جناب آقای" رضا محمدیان" که در این مدت از مطالب ایشان زیاد استفاده شد دارم که ایشان نیز خود قوت قلبی  برای من بود.         " به امید فرداهایی بهترو پربارتر "

 



نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ghasem.shojaei.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com